Treceți la conținutul principal

Vara anului 2022

 vara asta a fost foarte distractiva

m-am angajat si am lucrat aproape toata  vara,au fost foarte okey colegii de acolo si mam inteles foarte bine cu ei doar ca am avut foarte mult de lucru

am fost la concert la killa fonic care a fost superb si foarte multa lume,a cantat destul de decent avand in vedere ca pe youtube are niste piese destul de vulgare,bine cei drept si la concert a cantat la fel dar nu mia placut ca a stat mai putin decat scria pe program

mi-am strans bani pentru motor si ca sa imi fac permisul,acum in august ma apuc de permis si sper sa il si iau

apoi am fost intro mica vacanta in grecia la mare si acolo a fost foarte frumos,nici nu a fost foasrte multa lume

am mai fost cu tati cu camionul in curse,si acolo a fost superb si mam distrat foarte mult

ma m intalnit cu vechi colegi pe care inca nici acum nui suport,am mai iesit cu Melissa si cu inca cativa prieteni din scoala

am fost zilele trecute la nunta verisoarei mele la care mam plictisit de moarte dar a fost frumos desi ma asteptam la altceva din partea ei <3333

209 cuvinte

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tema 20 - Me

 

Tema 05 - Exprimare focusata pe un target profan (incepator)

RY5M2 de la Reagle este un adaptor extern pentru unitati M.2 NVMe si SATA.   https://www.emag.ro/adaptor-m-2-nvme-sata-ssd-pocket-usb-c-3-2-drive-ry5m2/pd/DZPDTYYBM/   Caracteristici cheie Suport pentru dimensiuni de unitati 2230 / 2242 / 2260 / 2280 Compatibil cu unitati M . 2 NVMe cu cheie M si cheie B+M si unitati M.2 SATA cu cheie B+M Rata maxima de transfer de date de 10 Gbps Plug and play - conectare si utilizare, fara drivere de instalat Instalare simpla si fara scule a unitatii in adaptor Acces simplu si rapid la datele de pe o unitate externa   Adaptorul functioneaza cu standardul SuperSpeed USB 3.2 Gen 2 si este compatibil cu versiunile USB anterioare. Cu ajutorul acestuia puteti transfera fisiere la o viteza maxima de 10 Gbps in cel mai scurt timp! Este compatibil cu tehnologia plug and play, astfel incat nu trebuie sa instalati drivere - plug and play. Specificatii :   Suport de actionare: M.2 NVMe M Key si B+M Key si M.2 SATA B+M Key Dimensiuni de unitati accept

Tema 07 - Fotografia de Produs [realizata cu telefonul mobil].

10 conditii: 1. Imaginea de produs fotografiate conteaza  2. Fotografiile de produs necesita conditii 3. Fotografiile de produs sunt statice 4. Fotografia de produs are nevoie mde o abordare dinamica 5. Fotografiile de produs prezinta creativitatea ta 6. Fotografiile de produs reprezinta reflexia stilului tau 7. La fotografiile de produs este nevoie de un fundal curat 8. O luminozitate buna 9. Este nevoie de focus 10. Un fundal avantajos